Bartolini zmienia wizerunek na 25 lecie działalności!

Firma Bartolini w roku 2016 obchodziła 25 lecie działalności. W związku z tak ważnym momentem w historii rozwoju Firmy mamy przyjemność poinformować Panstwa, ze podjęliśmy decyzję o odświeżeniu systemu identyfikacji wizualnej naszej flagowej marki ,,Bartolini”. Nasze nowe logo, wpisujac się w światowe trendy komunikacji, jest nowoczesne i proste. Jego kolorystyka i sygnet nawiazuja do wcześniej uzywanych przez nas barw i stanowi element kontynuowania wieloletniej tradycji oraz podkreślenia dotychczasowych osiagnięć. Wprowadzenie kwiatu lotosu to z kolei wyraz przemiany, jaka sami przeszliśmy w ciągu tych 25 lat. W ślad za odświeżonym logo opracowaliśmy i wdrożyliśmy nowe serie produktów w estetycznej szacie graficznej odpowiadającej zawartości opakowania. Zmiana wizerunku jest integralnym elementem wdrożenia nowego planu rozwoju Firmy. Planu, który opiera się w głównej mierze na systematycznym rozbudowaniu oferty produktów innowacyjnych i ekologicznych, oraz koncentracji działań na dotarciu z naszymi produktami do jak najszerszego gremium osób świadomych, ceniących w kuchni najwyższą jakość. Jednocześnie podjęte zostały działania mające na celu utrzymanie wysokiej jakości produktów tradycyjnych.

Powrót